مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند

آ

  • آتش‌سوز، علی نقش برنامه‌های واقعیت افزوده موبایل بر استفاده مداوم و قصد خرید توسط مصرف‌کننده [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 1-29]

  • آقا محمد علی کرمانی، مهرداد کشف و تحلیل فرآیند خرید در یک سازمان پروژه محور به کمک فرآیندکاوی [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 39-81]

ا

  • ابراهیمی، مهدی مدلی برای کسب‌وکار پلتفرمی در مرحله‌ی ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 67-99]

  • احمدی، محمدمیلاد نگاشت معنایی الگوی اکتساب دانش مدیریت راهبردی در سازمان‌های نهادی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 1-35]

  • اسدی، محسنه ارائه چارچوبی برای ارزیابی بلوغ دیجیتال سازمان‌ها [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 37-70]

  • اسماعیلی، مینا تأثیر هزینه مبادله بر برون‌سپاری و نوآوری باز در شرکت‌های فناور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 1-26]

  • افشار، پروین ارائه مدل هوشمند بازاریابی عصبی برای تبدیل بازار بالقوه به بازار بالفعل در صنعت قارچ ایران و صنایع تبدیلی آن با رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 155-187]

  • افشارنژاد، علیرضا شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برندسازی شخصی در فضای مجازی در حوزه سخنرانی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 27-54]

  • امامی، کاملیا مدلی برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 255-292]

  • امیری، مقصود توسعه نمونه-سازه برای مدل کسب و کار پلتفرم های داده بازار [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 145-189]

  • امینی سابق، زین‌العابدین شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برندسازی شخصی در فضای مجازی در حوزه سخنرانی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 27-54]

  • انصاری، علی‌اصغر شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر پذیرش هوش مصنوعی در بخش دولتی و خصوصی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 221-254]

ب

  • باقری مقدم، ناصر شناسایی موانع پیش‌روی تحول دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 31-66]

  • بالنده، طالب مدلی برای کسب‌وکار پلتفرمی در مرحله‌ی ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 67-99]

  • بامداد صوفی، جهانیار توسعه نمونه-سازه برای مدل کسب و کار پلتفرم های داده بازار [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 145-189]

پ

  • پورابراهیمی، علیرضا چارچوب جامع انتخاب ارائه‌دهندگان خدمات ابری (CSPs) با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 217-256]

  • پورانجنار، گل‌بهار شناسایی پیشران‌های مؤثر بر توسعه شبکه‌های اجتماعی مجازی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 161-191]

ت

  • تقی‌آبادی، حمید نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 71-102]

  • تقی‌آبادی، مسعود نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 71-102]

  • تقی‌آبادی، معصومه نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 71-102]

  • تقی زاده یزدی، محمدرضا تبیین رابطه عوامل تأثیرگذار بر فرآیندهای زنجیره تأمین مواد غذایی زود فاسدشدنی مبتنی بر اینترنت اشیا ابری [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 55-85]

  • تقوی، هادی شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی هم‌آفرینی در استارت‌آپ‌ها با بهره‌گیری از فراترکیب [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 1-38]

  • تقوا، محمد رضا توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خرده‌فروشی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 257-298]

  • تقوی فرد، محمدتقی مدلی برای طراحی دوره‌های آموزشی مهارتی با استفاده از قراردادهای هوشمند بر بستر بلاک چین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 197-236]

  • تولایی، روح‌الله نگاشت معنایی الگوی اکتساب دانش مدیریت راهبردی در سازمان‌های نهادی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 1-35]

ث

  • ثقفی، فاطمه تبیین رابطه عوامل تأثیرگذار بر فرآیندهای زنجیره تأمین مواد غذایی زود فاسدشدنی مبتنی بر اینترنت اشیا ابری [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 55-85]

  • ثقفی، فاطمه مفهوم‌سازی و شناسایی ابعاد اصلی نوآوری دیجیتال در سازمان‌های صنعتی: یک رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 267-299]

ج

  • جراحی، لیلا شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برندسازی شخصی در فضای مجازی در حوزه سخنرانی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 27-54]

  • جعفری، مصطفی کشف و تحلیل فرآیند خرید در یک سازمان پروژه محور به کمک فرآیندکاوی [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 39-81]

  • جلایی، سید عبدالمجید بررسی شاخص‌های اعتبارسنجی مشتریان بانکی با استفاده از روش هوش مصنوعی و دلفی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-265]

  • جلیلی، محمد ارائه مدل هوشمند بازاریابی عصبی برای تبدیل بازار بالقوه به بازار بالفعل در صنعت قارچ ایران و صنایع تبدیلی آن با رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 155-187]

ح

  • حاجی‌پورفرد، حسین بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 101-129]

  • حیدری گرجی، سمیرا عوامل مؤثر اقتصاد هوشمند در صنعت گردشگری با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندمعیاره بهترین-بدترین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 103-132]

  • حری، عباس نقش متقابل مهندسی نرم‌افزار مدل‌رانده و سکوی توسعه‌ی کم‌کد [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 225-257]

  • حسینی، سید رسول شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی هم‌آفرینی در استارت‌آپ‌ها با بهره‌گیری از فراترکیب [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 1-38]

  • حسینی، منیره تشخیص اجتماع در شبکه های اجتماعی با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 83-112]

  • حسین پور، داود تأثیر هزینه مبادله بر برون‌سپاری و نوآوری باز در شرکت‌های فناور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 1-26]

  • حمیدی، مهدی شناسایی موانع پیش‌روی تحول دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 31-66]

  • حورعلی، منصوره تبیین رابطه عوامل تأثیرگذار بر فرآیندهای زنجیره تأمین مواد غذایی زود فاسدشدنی مبتنی بر اینترنت اشیا ابری [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 55-85]

خ

  • خانی، بنفشه تبیین رابطه عوامل تأثیرگذار بر فرآیندهای زنجیره تأمین مواد غذایی زود فاسدشدنی مبتنی بر اینترنت اشیا ابری [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 55-85]

  • خداکرمی، محسن ارائه مدل قاعده محور جدید برای پیش‌بینی موفقیت شرکت‌های نوپای حوزه فناوری اطلاعات ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 133-159]

  • خیری، بهرام مدلی برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 255-292]

  • خمسه، عباس مدلی برای تدوین نقشه راه فناوری صنعت نسل 0.4 با رویکرد مدیریت هوشمند در صنایع تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 189-220]

د

  • درزی، المیرا کشف و تحلیل فرآیند خرید در یک سازمان پروژه محور به کمک فرآیندکاوی [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 39-81]

  • درویشی سلوکلایی، داوود عوامل مؤثر اقتصاد هوشمند در صنعت گردشگری با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندمعیاره بهترین-بدترین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 103-132]

  • دل افروز، نرگس طراحی مدلی برای تاثیر نوآوری بر عملکرد بازار وب سایت های خرید آنلاین با رویکرد تحلیل روایت [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 259-287]

  • دهدشتی شاهرخ، زهره توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خرده‌فروشی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 257-298]

ذ

  • ذاکری نصرآبادی، زهرا طراحی مدل پارادایمی شایستگی های شغلی مشاورین کسب وکارهای آنلاین و پیامدهای آن [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 191-224]

ر

  • ربیعی، مهناز چارچوب جامع انتخاب ارائه‌دهندگان خدمات ابری (CSPs) با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 217-256]

  • رحمانی، پریناز نقش برنامه‌های واقعیت افزوده موبایل بر استفاده مداوم و قصد خرید توسط مصرف‌کننده [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 1-29]

  • رحمتی، یلدا طراحی مدلی برای تاثیر نوآوری بر عملکرد بازار وب سایت های خرید آنلاین با رویکرد تحلیل روایت [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 259-287]

  • ری شهری زاده، نیکتا طراحی مدل پارادایمی شایستگی های شغلی مشاورین کسب وکارهای آنلاین و پیامدهای آن [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 191-224]

  • رضائیان فردویی، صدیقه تبیین رابطه عوامل تأثیرگذار بر فرآیندهای زنجیره تأمین مواد غذایی زود فاسدشدنی مبتنی بر اینترنت اشیا ابری [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 55-85]

  • رضوانی چمن‌زمین، موسی مدل‌سازی بازنمایی سیستمی بازاریابی الکترونیک شرکت نفت سپاهان اصفهان بر اساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 115-152]

  • رفیعی، نفیسه طراحی مدل پارادایمی شایستگی های شغلی مشاورین کسب وکارهای آنلاین و پیامدهای آن [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 191-224]

  • رمضانی، مجتبی مدل‌سازی بازنمایی سیستمی بازاریابی الکترونیک شرکت نفت سپاهان اصفهان بر اساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 115-152]

  • رئیسی، ایمان توسعه نمونه-سازه برای مدل کسب و کار پلتفرم های داده بازار [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 145-189]

  • رئیسی وانانی، ایمان توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خرده‌فروشی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 257-298]

س

  • سادات رسول، سید مهدی ارائه مدل قاعده محور جدید برای پیش‌بینی موفقیت شرکت‌های نوپای حوزه فناوری اطلاعات ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 133-159]

  • ساده، احسان شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برندسازی شخصی در فضای مجازی در حوزه سخنرانی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 27-54]

  • سالارزهی، حبیب‌الله شناسایی پیشران‌های مؤثر بر توسعه شبکه‌های اجتماعی مجازی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 161-191]

  • سجادیان، سیدمحمد سیستم‌های‌خدمت-محصول (PSS): تجزیه‌وتحلیل کتاب‌سنجی و ساختار شبکه تولیدات علمی [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 131-185]

  • سعدی، محمدرضا بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 87-114]

  • سلطانی، بهزاد بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 101-129]

ش

  • شاکری، حسن راهکارهای ارتقای عملکرد سیستم‏های توصیه ‏گر مکان مورد علاقه به گردشگران (POI) [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 113-143]

  • شاکرین، مانا توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خرده‌فروشی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 257-298]

  • شامی‌زنجانی، مهدی ارائه چارچوبی برای ارزیابی بلوغ دیجیتال سازمان‌ها [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 37-70]

  • شاهرودی، کامبیز طراحی مدلی برای تاثیر نوآوری بر عملکرد بازار وب سایت های خرید آنلاین با رویکرد تحلیل روایت [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 259-287]

  • شیبانی، رضا راهکارهای ارتقای عملکرد سیستم‏های توصیه ‏گر مکان مورد علاقه به گردشگران (POI) [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 113-143]

  • شیبانی، سمانه راهکارهای ارتقای عملکرد سیستم‏های توصیه ‏گر مکان مورد علاقه به گردشگران (POI) [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 113-143]

  • شفیعا، سپیده ارائه مدل قاعده محور جدید برای پیش‌بینی موفقیت شرکت‌های نوپای حوزه فناوری اطلاعات ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 133-159]

  • شکیبایی، امین شناسایی پیشران‌های مؤثر بر توسعه شبکه‌های اجتماعی مجازی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 161-191]

ص

  • صباغچی، سارا مفهوم‌سازی و شناسایی ابعاد اصلی نوآوری دیجیتال در سازمان‌های صنعتی: یک رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 267-299]

  • صحرایی، شقایق مفهوم‌سازی و شناسایی ابعاد اصلی نوآوری دیجیتال در سازمان‌های صنعتی: یک رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 267-299]

  • صفری، احرام شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر پذیرش هوش مصنوعی در بخش دولتی و خصوصی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 221-254]

  • صمیمی دهکردی، لیلا نقش متقابل مهندسی نرم‌افزار مدل‌رانده و سکوی توسعه‌ی کم‌کد [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 225-257]

ط

  • طاهری، علی نگاشت معنایی الگوی اکتساب دانش مدیریت راهبردی در سازمان‌های نهادی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 1-35]

  • طباطباییان، سیدحبیب‌الله بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 101-129]

  • طحانیان، محمدعلی مدل‌سازی بازنمایی سیستمی بازاریابی الکترونیک شرکت نفت سپاهان اصفهان بر اساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 115-152]

  • طلوعی اشلقی، عباس مدلی برای طراحی دوره‌های آموزشی مهارتی با استفاده از قراردادهای هوشمند بر بستر بلاک چین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 197-236]

  • طلوعی اشلقی، عباس بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 101-129]

ع

  • عقیقی، علیرضا ارائه مدل هوشمند بازاریابی عصبی برای تبدیل بازار بالقوه به بازار بالفعل در صنعت قارچ ایران و صنایع تبدیلی آن با رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 155-187]

  • علیپور، وحیده بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 87-114]

غ

  • غفاری، حسن شناسایی پیشران‌های مؤثر بر توسعه شبکه‌های اجتماعی مجازی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 161-191]

ف

  • فتحی هفشجانی، کیامرث مدلی برای تدوین نقشه راه فناوری صنعت نسل 0.4 با رویکرد مدیریت هوشمند در صنایع تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 189-220]

  • فخیمی آذر، سیروس مدل‌سازی بازنمایی سیستمی بازاریابی الکترونیک شرکت نفت سپاهان اصفهان بر اساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 115-152]

  • فرخیان، ساحل شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی هم‌آفرینی در استارت‌آپ‌ها با بهره‌گیری از فراترکیب [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 1-38]

ق

  • قاسم‌زاده خسروشاهی، احمد مدل‌سازی بازنمایی سیستمی بازاریابی الکترونیک شرکت نفت سپاهان اصفهان بر اساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 115-152]

  • قاضی نوری، سیدسروش شناسایی موانع پیش‌روی تحول دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 31-66]

  • قاضی‌نوری، سپهر مفهوم‌سازی و شناسایی ابعاد اصلی نوآوری دیجیتال در سازمان‌های صنعتی: یک رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 267-299]

  • قنبری، سلیمه بررسی شاخص‌های اعتبارسنجی مشتریان بانکی با استفاده از روش هوش مصنوعی و دلفی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-265]

ک

  • کرباسی، شیرین مدلی برای تدوین نقشه راه فناوری صنعت نسل 0.4 با رویکرد مدیریت هوشمند در صنایع تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 189-220]

گ

  • گلشن، غزل بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 87-114]

  • گلوی، الناز تشخیص اجتماع در شبکه های اجتماعی با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 83-112]

م

  • محمدنژادچاری، فاطمه توسعه نمونه-سازه برای مدل کسب و کار پلتفرم های داده بازار [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 145-189]

  • محمودی، سید نورالدین تأثیر کیفیت اطلاعات و بازی‌نمایی سبز بر اعتماد مصرف‌کننده محصولات فرهنگی [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 187-216]

  • مساح چولابی، سحر طراحی مدلی برای تاثیر نوآوری بر عملکرد بازار وب سایت های خرید آنلاین با رویکرد تحلیل روایت [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 259-287]

  • مطیعی، محسن تأثیر هزینه مبادله بر برون‌سپاری و نوآوری باز در شرکت‌های فناور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 1-26]

  • مظاهری، مریم السادات چارچوب جامع انتخاب ارائه‌دهندگان خدمات ابری (CSPs) با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 217-256]

  • مهتدی، محمدمهدی نگاشت معنایی الگوی اکتساب دانش مدیریت راهبردی در سازمان‌های نهادی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 1-35]

  • مؤمنی، ماندان مدلی برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 255-292]

ن

  • نژادطاهری، مصطفی مدلی برای طراحی دوره‌های آموزشی مهارتی با استفاده از قراردادهای هوشمند بر بستر بلاک چین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 197-236]

  • نظام آبادی‌پور، حسین بررسی شاخص‌های اعتبارسنجی مشتریان بانکی با استفاده از روش هوش مصنوعی و دلفی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-265]

  • نقی زاده، محمد شناسایی موانع پیش‌روی تحول دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 31-66]

و

  • والمحمدی، چنگیز چارچوب جامع انتخاب ارائه‌دهندگان خدمات ابری (CSPs) با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 217-256]

  • ولی پور پرکوهی، سحر عوامل مؤثر اقتصاد هوشمند در صنعت گردشگری با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندمعیاره بهترین-بدترین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 103-132]

ه

  • هاشم زاده خوراسگانی، غلامرضا مدلی برای تدوین نقشه راه فناوری صنعت نسل 0.4 با رویکرد مدیریت هوشمند در صنایع تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 189-220]

login