آ
-
آتشسوز، علی
نقش برنامههای واقعیت افزوده موبایل بر استفاده مداوم و قصد خرید توسط مصرفکننده [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 1-29]
-
آقا محمد علی کرمانی، مهرداد
کشف و تحلیل فرآیند خرید در یک سازمان پروژه محور به کمک فرآیندکاوی [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 39-81]
ا
-
ابراهیمی، مهدی
مدلی برای کسبوکار پلتفرمی در مرحلهی ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 67-99]
-
احمدی، محمدمیلاد
نگاشت معنایی الگوی اکتساب دانش مدیریت راهبردی در سازمانهای نهادی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 1-35]
-
اسدی، محسنه
ارائه چارچوبی برای ارزیابی بلوغ دیجیتال سازمانها [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 37-70]
-
اسماعیلی، مینا
تأثیر هزینه مبادله بر برونسپاری و نوآوری باز در شرکتهای فناور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 1-26]
-
افشار، پروین
ارائه مدل هوشمند بازاریابی عصبی برای تبدیل بازار بالقوه به بازار بالفعل در صنعت قارچ ایران و صنایع تبدیلی آن با رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 155-187]
-
افشارنژاد، علیرضا
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برندسازی شخصی در فضای مجازی در حوزه سخنرانی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 27-54]
-
امامی، کاملیا
مدلی برای تدوین برنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسبوکارهای آنلاین [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 255-292]
-
امیری، مقصود
توسعه نمونه-سازه برای مدل کسب و کار پلتفرم های داده بازار [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 145-189]
-
امینی سابق، زینالعابدین
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برندسازی شخصی در فضای مجازی در حوزه سخنرانی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 27-54]
-
انصاری، علیاصغر
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پذیرش هوش مصنوعی در بخش دولتی و خصوصی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 221-254]
ب
-
باقری مقدم، ناصر
شناسایی موانع پیشروی تحول دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 31-66]
-
بالنده، طالب
مدلی برای کسبوکار پلتفرمی در مرحلهی ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 67-99]
-
بامداد صوفی، جهانیار
توسعه نمونه-سازه برای مدل کسب و کار پلتفرم های داده بازار [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 145-189]
پ
-
پورابراهیمی، علیرضا
چارچوب جامع انتخاب ارائهدهندگان خدمات ابری (CSPs) با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 217-256]
-
پورانجنار، گلبهار
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر توسعه شبکههای اجتماعی مجازی در تشخیص فرصتهای کارآفرینانه [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 161-191]
ت
-
تقیآبادی، حمید
نقش رسانههای اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 71-102]
-
تقیآبادی، مسعود
نقش رسانههای اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 71-102]
-
تقیآبادی، معصومه
نقش رسانههای اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 71-102]
-
تقی زاده یزدی، محمدرضا
تبیین رابطه عوامل تأثیرگذار بر فرآیندهای زنجیره تأمین مواد غذایی زود فاسدشدنی مبتنی بر اینترنت اشیا ابری [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 55-85]
-
تقوی، هادی
شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی همآفرینی در استارتآپها با بهرهگیری از فراترکیب [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 1-38]
-
تقوا، محمد رضا
توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خردهفروشی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 257-298]
-
تقوی فرد، محمدتقی
مدلی برای طراحی دورههای آموزشی مهارتی با استفاده از قراردادهای هوشمند بر بستر بلاک چین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 197-236]
-
تولایی، روحالله
نگاشت معنایی الگوی اکتساب دانش مدیریت راهبردی در سازمانهای نهادی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 1-35]
ث
-
ثقفی، فاطمه
تبیین رابطه عوامل تأثیرگذار بر فرآیندهای زنجیره تأمین مواد غذایی زود فاسدشدنی مبتنی بر اینترنت اشیا ابری [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 55-85]
-
ثقفی، فاطمه
مفهومسازی و شناسایی ابعاد اصلی نوآوری دیجیتال در سازمانهای صنعتی: یک رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 267-299]
ج
-
جراحی، لیلا
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برندسازی شخصی در فضای مجازی در حوزه سخنرانی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 27-54]
-
جعفری، مصطفی
کشف و تحلیل فرآیند خرید در یک سازمان پروژه محور به کمک فرآیندکاوی [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 39-81]
-
جلایی، سید عبدالمجید
بررسی شاخصهای اعتبارسنجی مشتریان بانکی با استفاده از روش هوش مصنوعی و دلفی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-265]
-
جلیلی، محمد
ارائه مدل هوشمند بازاریابی عصبی برای تبدیل بازار بالقوه به بازار بالفعل در صنعت قارچ ایران و صنایع تبدیلی آن با رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 155-187]
ح
-
حاجیپورفرد، حسین
بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسبوکارهای دانشبنیان مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 101-129]
-
حیدری گرجی، سمیرا
عوامل مؤثر اقتصاد هوشمند در صنعت گردشگری با استفاده از روش تصمیمگیری چندمعیاره بهترین-بدترین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 103-132]
-
حری، عباس
نقش متقابل مهندسی نرمافزار مدلرانده و سکوی توسعهی کمکد [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 225-257]
-
حسینی، سید رسول
شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی همآفرینی در استارتآپها با بهرهگیری از فراترکیب [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 1-38]
-
حسینی، منیره
تشخیص اجتماع در شبکه های اجتماعی با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 83-112]
-
حسین پور، داود
تأثیر هزینه مبادله بر برونسپاری و نوآوری باز در شرکتهای فناور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 1-26]
-
حمیدی، مهدی
شناسایی موانع پیشروی تحول دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 31-66]
-
حورعلی، منصوره
تبیین رابطه عوامل تأثیرگذار بر فرآیندهای زنجیره تأمین مواد غذایی زود فاسدشدنی مبتنی بر اینترنت اشیا ابری [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 55-85]
خ
-
خانی، بنفشه
تبیین رابطه عوامل تأثیرگذار بر فرآیندهای زنجیره تأمین مواد غذایی زود فاسدشدنی مبتنی بر اینترنت اشیا ابری [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 55-85]
-
خداکرمی، محسن
ارائه مدل قاعده محور جدید برای پیشبینی موفقیت شرکتهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 133-159]
-
خیری، بهرام
مدلی برای تدوین برنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسبوکارهای آنلاین [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 255-292]
-
خمسه، عباس
مدلی برای تدوین نقشه راه فناوری صنعت نسل 0.4 با رویکرد مدیریت هوشمند در صنایع تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 189-220]
د
-
درزی، المیرا
کشف و تحلیل فرآیند خرید در یک سازمان پروژه محور به کمک فرآیندکاوی [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 39-81]
-
درویشی سلوکلایی، داوود
عوامل مؤثر اقتصاد هوشمند در صنعت گردشگری با استفاده از روش تصمیمگیری چندمعیاره بهترین-بدترین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 103-132]
-
دل افروز، نرگس
طراحی مدلی برای تاثیر نوآوری بر عملکرد بازار وب سایت های خرید آنلاین با رویکرد تحلیل روایت [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 259-287]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خردهفروشی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 257-298]
ذ
-
ذاکری نصرآبادی، زهرا
طراحی مدل پارادایمی شایستگی های شغلی مشاورین کسب وکارهای آنلاین و پیامدهای آن [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 191-224]
ر
-
ربیعی، مهناز
چارچوب جامع انتخاب ارائهدهندگان خدمات ابری (CSPs) با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 217-256]
-
رحمانی، پریناز
نقش برنامههای واقعیت افزوده موبایل بر استفاده مداوم و قصد خرید توسط مصرفکننده [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 1-29]
-
رحمتی، یلدا
طراحی مدلی برای تاثیر نوآوری بر عملکرد بازار وب سایت های خرید آنلاین با رویکرد تحلیل روایت [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 259-287]
-
ری شهری زاده، نیکتا
طراحی مدل پارادایمی شایستگی های شغلی مشاورین کسب وکارهای آنلاین و پیامدهای آن [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 191-224]
-
رضائیان فردویی، صدیقه
تبیین رابطه عوامل تأثیرگذار بر فرآیندهای زنجیره تأمین مواد غذایی زود فاسدشدنی مبتنی بر اینترنت اشیا ابری [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 55-85]
-
رضوانی چمنزمین، موسی
مدلسازی بازنمایی سیستمی بازاریابی الکترونیک شرکت نفت سپاهان اصفهان بر اساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 115-152]
-
رفیعی، نفیسه
طراحی مدل پارادایمی شایستگی های شغلی مشاورین کسب وکارهای آنلاین و پیامدهای آن [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 191-224]
-
رمضانی، مجتبی
مدلسازی بازنمایی سیستمی بازاریابی الکترونیک شرکت نفت سپاهان اصفهان بر اساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 115-152]
-
رئیسی، ایمان
توسعه نمونه-سازه برای مدل کسب و کار پلتفرم های داده بازار [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 145-189]
-
رئیسی وانانی، ایمان
توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خردهفروشی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 257-298]
س
-
سادات رسول، سید مهدی
ارائه مدل قاعده محور جدید برای پیشبینی موفقیت شرکتهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 133-159]
-
ساده، احسان
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برندسازی شخصی در فضای مجازی در حوزه سخنرانی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 27-54]
-
سالارزهی، حبیبالله
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر توسعه شبکههای اجتماعی مجازی در تشخیص فرصتهای کارآفرینانه [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 161-191]
-
سجادیان، سیدمحمد
سیستمهایخدمت-محصول (PSS): تجزیهوتحلیل کتابسنجی و ساختار شبکه تولیدات علمی [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 131-185]
-
سعدی، محمدرضا
بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 87-114]
-
سلطانی، بهزاد
بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسبوکارهای دانشبنیان مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 101-129]
ش
-
شاکری، حسن
راهکارهای ارتقای عملکرد سیستمهای توصیه گر مکان مورد علاقه به گردشگران (POI) [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 113-143]
-
شاکرین، مانا
توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خردهفروشی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 257-298]
-
شامیزنجانی، مهدی
ارائه چارچوبی برای ارزیابی بلوغ دیجیتال سازمانها [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 37-70]
-
شاهرودی، کامبیز
طراحی مدلی برای تاثیر نوآوری بر عملکرد بازار وب سایت های خرید آنلاین با رویکرد تحلیل روایت [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 259-287]
-
شیبانی، رضا
راهکارهای ارتقای عملکرد سیستمهای توصیه گر مکان مورد علاقه به گردشگران (POI) [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 113-143]
-
شیبانی، سمانه
راهکارهای ارتقای عملکرد سیستمهای توصیه گر مکان مورد علاقه به گردشگران (POI) [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 113-143]
-
شفیعا، سپیده
ارائه مدل قاعده محور جدید برای پیشبینی موفقیت شرکتهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 133-159]
-
شکیبایی، امین
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر توسعه شبکههای اجتماعی مجازی در تشخیص فرصتهای کارآفرینانه [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 161-191]
ص
-
صباغچی، سارا
مفهومسازی و شناسایی ابعاد اصلی نوآوری دیجیتال در سازمانهای صنعتی: یک رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 267-299]
-
صحرایی، شقایق
مفهومسازی و شناسایی ابعاد اصلی نوآوری دیجیتال در سازمانهای صنعتی: یک رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 267-299]
-
صفری، احرام
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پذیرش هوش مصنوعی در بخش دولتی و خصوصی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 221-254]
-
صمیمی دهکردی، لیلا
نقش متقابل مهندسی نرمافزار مدلرانده و سکوی توسعهی کمکد [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 225-257]
ط
-
طاهری، علی
نگاشت معنایی الگوی اکتساب دانش مدیریت راهبردی در سازمانهای نهادی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 1-35]
-
طباطباییان، سیدحبیبالله
بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسبوکارهای دانشبنیان مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 101-129]
-
طحانیان، محمدعلی
مدلسازی بازنمایی سیستمی بازاریابی الکترونیک شرکت نفت سپاهان اصفهان بر اساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 115-152]
-
طلوعی اشلقی، عباس
مدلی برای طراحی دورههای آموزشی مهارتی با استفاده از قراردادهای هوشمند بر بستر بلاک چین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 197-236]
-
طلوعی اشلقی، عباس
بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسبوکارهای دانشبنیان مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 101-129]
ع
-
عقیقی، علیرضا
ارائه مدل هوشمند بازاریابی عصبی برای تبدیل بازار بالقوه به بازار بالفعل در صنعت قارچ ایران و صنایع تبدیلی آن با رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 155-187]
-
علیپور، وحیده
بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 87-114]
غ
-
غفاری، حسن
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر توسعه شبکههای اجتماعی مجازی در تشخیص فرصتهای کارآفرینانه [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 161-191]
ف
-
فتحی هفشجانی، کیامرث
مدلی برای تدوین نقشه راه فناوری صنعت نسل 0.4 با رویکرد مدیریت هوشمند در صنایع تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 189-220]
-
فخیمی آذر، سیروس
مدلسازی بازنمایی سیستمی بازاریابی الکترونیک شرکت نفت سپاهان اصفهان بر اساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 115-152]
-
فرخیان، ساحل
شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی همآفرینی در استارتآپها با بهرهگیری از فراترکیب [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 1-38]
ق
-
قاسمزاده خسروشاهی، احمد
مدلسازی بازنمایی سیستمی بازاریابی الکترونیک شرکت نفت سپاهان اصفهان بر اساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 115-152]
-
قاضی نوری، سیدسروش
شناسایی موانع پیشروی تحول دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 31-66]
-
قاضینوری، سپهر
مفهومسازی و شناسایی ابعاد اصلی نوآوری دیجیتال در سازمانهای صنعتی: یک رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 267-299]
-
قنبری، سلیمه
بررسی شاخصهای اعتبارسنجی مشتریان بانکی با استفاده از روش هوش مصنوعی و دلفی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-265]
ک
-
کرباسی، شیرین
مدلی برای تدوین نقشه راه فناوری صنعت نسل 0.4 با رویکرد مدیریت هوشمند در صنایع تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 189-220]
گ
-
گلشن، غزل
بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 87-114]
-
گلوی، الناز
تشخیص اجتماع در شبکه های اجتماعی با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 83-112]
م
-
محمدنژادچاری، فاطمه
توسعه نمونه-سازه برای مدل کسب و کار پلتفرم های داده بازار [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 145-189]
-
محمودی، سید نورالدین
تأثیر کیفیت اطلاعات و بازینمایی سبز بر اعتماد مصرفکننده محصولات فرهنگی [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 187-216]
-
مساح چولابی، سحر
طراحی مدلی برای تاثیر نوآوری بر عملکرد بازار وب سایت های خرید آنلاین با رویکرد تحلیل روایت [دوره 11، شماره 44، 1402، صفحه 259-287]
-
مطیعی، محسن
تأثیر هزینه مبادله بر برونسپاری و نوآوری باز در شرکتهای فناور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 1-26]
-
مظاهری، مریم السادات
چارچوب جامع انتخاب ارائهدهندگان خدمات ابری (CSPs) با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 217-256]
-
مهتدی، محمدمهدی
نگاشت معنایی الگوی اکتساب دانش مدیریت راهبردی در سازمانهای نهادی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 1-35]
-
مؤمنی، ماندان
مدلی برای تدوین برنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسبوکارهای آنلاین [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 255-292]
ن
-
نژادطاهری، مصطفی
مدلی برای طراحی دورههای آموزشی مهارتی با استفاده از قراردادهای هوشمند بر بستر بلاک چین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 197-236]
-
نظام آبادیپور، حسین
بررسی شاخصهای اعتبارسنجی مشتریان بانکی با استفاده از روش هوش مصنوعی و دلفی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-265]
-
نقی زاده، محمد
شناسایی موانع پیشروی تحول دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 31-66]
و
-
والمحمدی، چنگیز
چارچوب جامع انتخاب ارائهدهندگان خدمات ابری (CSPs) با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1402، صفحه 217-256]
-
ولی پور پرکوهی، سحر
عوامل مؤثر اقتصاد هوشمند در صنعت گردشگری با استفاده از روش تصمیمگیری چندمعیاره بهترین-بدترین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 103-132]
ه
-
هاشم زاده خوراسگانی، غلامرضا
مدلی برای تدوین نقشه راه فناوری صنعت نسل 0.4 با رویکرد مدیریت هوشمند در صنایع تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 189-220]